VITAJTE NA STRÁNKE NAŠEJ ŠKOLY
Google

Dnes je: , meniny oslavuje: , zajtra má meniny:

Súťaž „Strieborná generácia“ Do konca septembra 2017 sa môžu naši študenti zapojiť do dokumentárnej fotografickej súťaže „strieborná generácia“.   Viac o súťaži sa dozviete kliknutím na: Fotosúťaž – pravidlá 
SÚŤAŽ
Súťaž pre startupy: „Máš nápad? Prezentuj svoj startup!“
Máte nápad, ktorý chcete ďalej rozvíjať? Je váš projekt v štádiu, kedy je pripravený na rýchly rast a potrebuje na to vhodné podmienky? Startup centrum TUKE vám ponúka možnosť zapojiť sa do súťaže inovatívnych nápadov, projektov a podnikateľských riešeníČo môžete získať?
  • Startup centrum TUKE ponúka nádejným startupom možnosť získať:
  • priestory zdarma v Startup Centre TUKE,
  • možnosť využitia potrebnej kapacity unikátnych odborných pracovísk, laboratórií a iných zariadení TUKE,
  • pomoc pri tvorbe podnikateľského plánu, získavaní partnerov, vyhľadávaní potenciálnych investorov a ďalšie benefity,
  • expertnú a mentorskú podporu.

Prihlášky do 5. kola súťaže môžete zasielať do 14. marca 2017.
Viac informácií o súťaži nájdete na stránke www.startupcentrum.tuke nájdete v časti Ako sa zapojiť

INTERSTUDY - PONUKA ŠTÚDIA V ZAHRANIČÍ
Milí študenti. Máme pre vás ponuku štúdia na univerzitách v zahraničí po strednej škole. Tím medzinárodného informačného centra InterStudy pozýva maturantov na prednášky o štúdiu na univerzitách vo Veľkej Británii, Dánsku a Holandsku, ktoré sa uskutočnia počas nasledujúcich troch týždňov (25.01 – 09.02.2017) v Bratislave a Košiciach. Na týchto podujatiach sa  maturanti môžu stretnúť s vyučujúcimi, ktorí pôsobia na zúčastnených univerzitách, ako aj so slovenskými študentmi a absolventmi zahraničných univerzít.Všetky potrebné informácie nájdete na letáku, ak kliknete tu.

Ďalšie podrobnejšie informácie o možnostiach štúdia nájdete na www stránkach:
www.interstudy.sk
www.highschool.sk
www.univerzityeu.sk


"InterStudy je tu pre ľudí, ktorí túžia vedieť viac, vidieť viac, zažiť viac. Už takmer 20 rokov pomáhame ľudom, ktorí sa chcú najúčinnejším a zároveň najpríjemnejším spôsobom zdokonaliť v cudzom jazyku – či už pre svoju kariéru, štúdium, alebo jednoducho pre svoje potešenie, ... tým, ktorí chcú svojim deťom zabezpečiť lepšiu budúcnosť a vedia, že znalosť cudzieho jazyka a medzinárodná skúsenosť je k tomu neodmysliteľná, ... a tým, ktorí sa rozhodli získať kvalitné vysokoškolské vzdelanie v zahraničí."

Súčasťou *Akčného plánu prevencie obezity na roky 2015-2025*  je obmedzenie  marketingu a reklamy deťom a mládeže a prioritou obmedziť vystavenie detí najmä reklame na jedlo/nápoje s vysokým obsahomukov, cukrov a soli v školách/v školských zariadeniach. Úrad verejného zdravotníctva Slovenskej republiky prostredníctvom zamestnancov Regionálnych úradov verejného zdravotníctva v spolupráci Ministerstvom školstva vedy výskumu a športu Slovenskej republiky vykoná monitoring  opatrení, ktoré školy/školské zariadenia prijali na ochranu pred marketingovými nástrojmi a reklamou podporujúcou predaj potravín/nápojov  s vysokým obsahom tukov, cukrov a soli  v priestoroch škôl a školských
zariadení.

Vplyv reklamy na naše stravovanie

Aj keď čas reklamy v televízii väčšina z nás využije iným spôsobom, ako jej sledovaním, predsa len  informácie o propagovaných produktoch rezonujú v našich mysliach pomerne dlho. Dôvodom je neustále podsúvanie „úžasných“ efektov niektorých výrobkov. Zvlášť opatrní by sme mali byť pri propagácii nezdravých potravín. Veď, kto by nepoznal slogany typu: „Ak si nedáš sladkosť, nie si to ty“, a pod.Rýchly príjem energie prostredníctvom sladkostí je vhodný naozaj len občas, aj to pri výnimočných výkonoch. Pravidelná strava, bohatá na minerály, vitamíny, vlákninu a stopové prvky je zárukou zdravého vývoja mladého organizmu. Aj stúpenci bodybuildingu nám dajú za pravdu, že bez hodnotnej a vyváženej stravy by ťažko dosiahli očakávané výsledky.Jedine kritický pohľad na všetko okolo nás, vrátane reklám a propagácie, nám môže pomôcť nájsť správnu cestu, aby sme sa vyvarovali negatívnych dôsledkov nášho neuvedomelého správania. Staré známe „dvakrát meraj a raz rež“ – teda rozmýšľaj pred každým svojím skutkom – platí univerzálne.

VYZVI SRDCE K POHYBU
Kampaň "Vyzvi srdce k pohybu" je určená pre všetkých, ktorí majú viac ako 18 rokov a chcú urobiť niečo pre svoje zdravie. Stačí málo, vo svojom voľnom čase sa minimálne počas 4 týždňov za sebou od 20.3. do 11.6. 2017 venovať pohybovým aktivitám. Na začiatku treba vyplniť účastnícky list a potom zaznamenávať vykonané pohybové aktivity do tabuľky. Vyplnený účastnícky list treba poslať na adresu:
Odd. podpory zdravia RUVZ, Cesta k nemocnici 1, 975 56 Banská Bystrica, alebo osobne odovzdať na Regionálnom úrade verejného zdravotníctva, príslušnom k miestu bydliska. Všetky podrobnejšie informácie a účastnícky list nájdete na:
http://www.ruvzke.sk/vyzvi-srdce-2017

 

 
TOPlist
© Copyright Ing. Mária Onuferová